Trött.

Nu är jag trött på att inte få hjälp.Jag älskar min design jätte mycke ,,
men ingen hjälper mej att fíxa till den lite, tex, jag vill ändra text färg (för man ser knappt vad jag skriver ) , men man får ingen hjälp med det.
Och den dära sök rutan så man kan söka i bloggen den har flyttats ner så man måste gå
längst ner för att kunna se den och söka. Så jag skulle jätte gärna vilja ha hjälp med dee elr så skulle
jag vilja ha en ny design av nån ^^ Om nån gör gratis designer så skulle de va jätte bra ^^.
Plz help me ^^

KOMENTERA '

Kommentarer
Postat av: alltidffinast <3

jag kanske kan göra en design bild (suger på de) men jag vet nt hur man lägger in <3

2010-01-29 @ 19:21:57
URL: http://alltidffinast.blogg.se/
Postat av: alltidffinast <3

jag kanske kan göra en design bild (suger på de) men jag vet nt hur man lägger in <3

2010-01-29 @ 19:28:36
URL: http://alltidffinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0