Sweet

Haaaahhhaa :D Heeeeeeeej <3 Tänkte skriva av mej lite nu ^^< <3
Även om ni vill elr nt :D Idag har jag iaf varit på ridskolan och hjälpt till :)
Ellr alltså inte på min ridskola. Utaan på mammas o amandas :))oCh nu i sommar så
ska jag gå på deras ridläger<33 Hehe och då ska jag rida islandshäst :)
Aha :D Hihi kollade på fb ^^ Och nu har sarisen färgat sitt hår hon med :D SWEET :D
Jajajjjj ,, har just kollat på Ponnyakuten :) och nu är de nått skummt mode pogram :)
men ikväll ska ingt spec hända,, :P bara ha tråkigt.
Men jag tänkte ha en frågestund i bloggen, om ni vill. :)
Vad ska jag skriva om nu då?? :oo,,
Imorgon är det ju skola ;D Jag var ju sjuik hela förra veckan förutom tisdagen så nu
längtar jag faktist lite xD Hahahh, men jag längtar mest efter kompisarna.
Men asså jag är såå trött på EN person som aldrig skriver..... elr blablabla.. strunt i vad hon gör ^^
Men hon säger iaf att hon typ nt kan skriva om tre personer som en av dom e jag eftersom
vi träffas varje dag i skolan och är nt som riktiga kompisar. Fast kan nt förklara så bra eftersom hon
läser min blogg. :P Men iaf hon är jobbig. HaHA hon kmr hata mej i skolan imorrn.
Men det är fjantigt. Hoppas hon nt orkar läsa så långt så hon inte ser det här :)
Hmm vill ni önska nån låt till nästa inlägg? Så gör gärna det här. :)
Jaja nu blir det Bad romance med Lady GaGa.



Kommentarer
Postat av: Sara :)

Jag önskar:



Coyotes - Jason Mraz

2010-02-02 @ 17:33:51
URL: http://casheews.blogg.se/
Postat av: manda

i gotta feeling - black eyed peas

2010-02-04 @ 15:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0