middag

Nu är det snart dax för middag, men tänkte skriva ett litet
inlägg innan jag ska äta, ska iaf äta pasta och bacon om nån undrar. :)
Och jag ska förklara den här grejjen om när jag ska länka 4 bloggar jag tkr e bra
, så här går det till.
Att ni komenterar och så lägger ni ut er blogg-adress :) sen så kikar
jag in i er blogg, och dom som är bäst elr dom jag tkr e bäst länker
jag här kanske i tvbå inläggelr nått..
Hihihii .... :)) Juhupp passa på nu, annars väljer jag bara slumpvis som jag har kollat in i ^^


Jaja, nu kanske jag ska berätta lite mer om mej, elr vad som har hänt idag<3
Ingt spec har hänt idag, har bara varit sjuk (som sagt) :)
fast har haft lite för mejj. Har ju mest suttit vid datorn och kollat på tv, fast ha´r fottat lite också<33
var ute ett tag också ;) och tappade mobilen i snön :( så den blev helt konstig ett
tag, men nu funkar den ^^ Jaha, imorrn ska jag ta spruta i skolan, e faktist inte så
rädd för sprutor men kanske e lite spännd.
Happ, hej då på er <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0