farstaahh

Hejsan averuone xD Idag har jag varit i farsta hela dagen med sara ,,
och vi typ först sååt vi typ en munk och sen så gick vi bara omkring och snacka ...
Hihi, vi år typ på Börger King;O och vi köpte sånt där Hockey Pulver :D i jord-
gubbssmak :D Den va as god och jag tyå andades i den hela tiden så de flög pulver överallt :D:D
Sen så gick vi till Gina Tricot och kolla, jag hitta en jätteee fiiiiiin tröjja :) Elr den va
nt så spec bara helt grå x)) men den va snygg ändåå :D :D :D :D :D :D :D
- Happ ,, Men jag köpte den nt föörst ^^ Sen så gick vi ner med vårt Hockey pulver och letade efter
en bänk o sitta på, men alla vahh upptagna ^^ men så fort en blev ledig så KUTADE sara och satt sejj på den,
haha xD och det var en som precis tänkte sätta sej innan sara men han blev väl rädd för
henne och gick där ifrn xD hahah... jaja , sen så var vi inne på Lagerhouse och kollade, (hittade ingt dr)
Men sen gick vi tbks till Ginatrcot och då köpte jag den grå tröjjan :D hiiihiii...
Sen så kollade vi typ runt i olika affärer som Bikbok, godisaffärnxD, och tyå nån smink affär, m,m :D:D
Haha jag skriver av mejj.
Men Sara köpte tyyp också nån tröja på Ginatrocot, nån blåååee tror jag :D
Jaja, sen när vi typ hade varit deeäär i 6 timmar sååkte vi hem :D <3
Och sen när vi va hemma så gick vi typ till centrum och där köte jag godis och läsk o ssara köpte hårfärg :D
Jag har redan köpt hårfärg och hoppas jag ska färga det idag :D Ska nt färga nån spec färg
ska bara färga över utväxten :DMen jag vill ha mkt , mkt , mkt blondare än vad jag har :D Men mamma
köpte fel färg te mej :((
Jaja och nu sitter jag här iaf och skriver :)
Men nu ska jag ner och äta och sen ska jag vääel äta godiiiiiiis och lÄÄÄsk :D
Mumms, mummms :D <333''
heejdåååååe<3
(Ni får bilder från dagen senare) :) (KANSKE)

Kommentarer
Postat av: Sara :)

jag KUTADE inte. Jag bara sprang fort.

2010-02-02 @ 17:38:57
URL: http://casheews.blogg.se/
Postat av: matilda

Hahahahhahahaahhahah xD

2010-02-02 @ 20:19:19
URL: http://mhhhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0