tralala


tralala ,, hah<3 just nu siittter jag o sara i mitt rum o fixar i bloggarna, jag försöker
göra en header men går nt så braa. Jag vet att minn header som jag har fått från lilla sara
är suuuperffiiin men jag vill inte ha kvar kronan som sittter på m,et oc ja vill att
bildeernaa ska va störree. så jag sitter hääär o kääämpar<3 Någon som har Lust att
göra en tyyp likadan som jag har nu fast utan krona o större bilder ? hihi, jag tror
inte att sara har lust att göra en till nu när vi sattt o höll på med den jag har nu i tyyp
två timmar. :) Och juuste, kanske kmr göra er besvikna men kmr nt hinna med frågestunden.
Så jag hoppar den den här gången ''/ sry.
HAHA. nu började sara sjunga att hon är mkt grymmare än alla andra, och fick väärsta
annfallet och typ skrek JAG ÄGER! xD haha,,
nu sjunger hon på nån annan låt xD Tror hon ska skrivaav sejj liite nu. Men strrunt i henne. xD <3
Haha, hon är lite knäpp, (MKT) :)
Men hon ska tyyp hjälpa mej att fixa på min deisgn fast vi orkar nt tan bort kronan o de så behöver hjälp me de.
Men iaf. Ni som inte vet så är min lilla blogg en fotoblogg och såklart handlar om mej o mitt liv<3
Fast jag gör knäppa vidiosar ofc t er så ni får nått att skratta år. HIhi jag o sara har typ kollat
på musicophotos blogg och dom hade ett vidioklipp om Ekorrarna Anfaller. Och jag o sara typ
skratta så fort vi hörde vad den hette så jag började tyyp göra masssa vidiosar om samma sak o
hoppade runt o skrek  EKORRARNA ANFALLER. xD Hahha så kanske lägger in nån video på deet senare.
Bilden jag ladda upp där uppe seree ut som jag rammlar på. :) Hihi, men kan bara säga att de gör jag nt.
Jag står bara på ett ben. ^^ och med det andra benetet fraamåt :DHaha, fast nu förstörde jag det roliga xD
Så glömm bort de jag sa och låssas att jag rammla,,, ^^ <3
Sara skriver tyyp ASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS lite.. ^^ Hihi men jag hade tyyp lust
för att skriva långt today ^^. Nu fick ja lust att prata ENGLISH, fast jag suger påå engelska typ, men kan
ju försöka :D'
Heyhey evryone. What are you doing?
Iam talking english ;D And is fuuun. But now iwant to talk swedish<3
Haha :D Hmm, undra om jag har nått mer att säga elr om jag bara ska skriva o ha kuul ? :D
Kanske kan säga att idag är det lördag och vi har gäster :D Hihi.
De va de. Nu behöver ni inte läsa mer om ni nt okar för ni kmr jag bara skriva lite strunt.
Okejj.
DAGENS SKVALLER xD
Dagensskavaller handlar om mej, ni får veta en sak ni kanske nt visste om mej :D
Iaf jag rider på onsdagar xD och jag är kanske liite mörkrädd. :) <3
Det var de skvallret de. Nu så vill jag prata om annat. :D
Trudeluttt :D Tralala. De är tyyyp melodifestivalen idag, de kanskle e sluut nt vet jag jag har
nt kollat :o men iaf nån som tyckte de va brraaa. :)
Tror jag ska göööra ett litet vidioklipp nu såHejdå på er. <3

PUSS ' Matilda


Kommentarer
Postat av: filippa

Inget ... DD ??

2010-02-06 @ 21:45:55
URL: http://flingansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0