Lalalala,, Lalalala



Hejhej :) Hemma från stallet nu och har tråkigt. Hade tänkt att ladda upp några vidiosar som jag
och sara gjorde igår men datorn verkar inte vilja det ? :o den är väl lite sur idag då.
Nu när jag lyssnar på massa sommarlåtar så längtar jag verkligen tbks till sommaren 09 <3
Den var perfekt,, allting va som de skulle. <3 Jag kan kanske inte säga att ingt är som de ska nu
men allting den sommaren var verkligen PERFEKT ingenting var dåligt. <3
Men sommaren 2010 kanske bliir bättre ? vi får väl se ;)
Just nu är det Ridsport på tvn :) Det är massa som hoppar , nån som vill se? i sånna fall
så e det på 1an :) Och ikväll ska jag se på Ponnyakuten också så det här
blir en hääästdag :D.
Någon som vill önska lååt ?

PUSS ' Matilda

Kommentarer
Postat av: manda

i gotta feeling - black eyed peas

2010-02-07 @ 19:56:25
Postat av: Sarah Gullunge

vilket stall? =)

2010-02-08 @ 18:22:43
URL: http://sarahgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0