Iam Here

Hej, jag har varit hemma ett tagn nu :d Men imorse vaknade jag och hade liteont i huvudet
men jag gick te skolan iaf ^^ men sen så blev det värre så då fick jag gå hem.
det var jobbigt att gå hem ;o förstgick jag hem och hade glömt
nycklarna o då gik ja upp te sara o skulle långa extranyckeln
men då låg hon o sov. Såjag gick tillbacka te skolan
och greja lite där. Sen gick jag tillbaka hem och gick upp te sara igen o då
hade hon vaknat så då kunde jag komma in. Men då gick strömmen -.-
Så då försökte jag fixa den men de gick typ nt så då
hjälpte sara mej<33 Så det tog ungefär en och en halvtimme för
mej och kkomma in -.- xD. Jajaj nu ska jagäta :)
Ses senare<3

PUSS ' Matilda


Kommentarer
Postat av: alltidffinast <3

japp ja e nt slö :D

2010-02-09 @ 15:09:22
URL: http://alltidffinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0