Here iam



Here iam bloggen:D Just nu är tintin här, vi har vääl kul :D hahaaa, men vi har typ prec
gjort varmchhooklad med grädde o hhalloon :D och vi har kollat på tvvv :D
nu sitter vi på mitt rum o lyssnar på nån lååt :D juuste, ingen verkar viilja göra en ny header
te mej ''/ snälla kan nån ? nu pratar tt också med nicoom läppar xD hahah.
Men på vägeeen hem idag så skulle vii tyep åka på nån traasiig pulka grejj så vi släpa
upp den där hi´mmla tunga grejen o så satt vi oss på den o så putta jag ttt, på skojjjj.
Hon blev typ arg? ;o men men. Jag orkar inte bråka för de. :D <33 
Asssssååå jag ska åka skiiidor på  friluffsdaaaagen . Har aldrig gjort det föruuut :D:D
 HHaha, men nu har jag inget att gööra typ :/ min mac e helt seg så detar flera år o laddda upp bilder




Jag och tintin på bilderna idag ii skolan<3



PUSS ' Matilda

Kommentarer
Postat av: manda

jag kan göra en header till dig :)

2010-02-08 @ 16:09:30
Postat av: alltidffinast <3

vadå!? du sa juh att ja va tjock oh serri ja drev juh!!!!!!!!!!!!!!!!! dampa nt för de ?! ;o

2010-02-08 @ 18:36:21
URL: http://alltidffinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0