Hemma

Nu är jag hemma<3 Har gjort en snabb bild till manda , men tyvär
så får jag nt länka hennes o henne kompis blogg :) den e hemlig <3
Jaja idag var jag i skolan och arbeta såklart men typ tog massa roliga bilder
med sara och emma :D hoppas jag kan få dom av emma och lägga ut
den här :D Och idag hade vi också hemkunskap :) Och vi gjorde någon
Chokladmjöölk ,, elr vad hon kallade det<3 Och jag jobbade med Filip.
Hihi det gick bra o den blevv aaaas god, nu när jag kom hem så gjorde jag te
mejj i mandan också , hon verka tyccka om den men jag tkte den va föör stark :D
Men jag ska görsa liite mer nu, så vi ses senare. :)

Bilden till amanda:)




O mina beeeen xD gammal bild.




PS' Kom ihåg frågestunden<33


Kommentarer
Postat av: Sara :)

:)

2010-02-04 @ 16:23:56
URL: http://casheews.blogg.se/
Postat av: Henrietta - foto och illustration.

Jo, visst men ska jag göra om HELA headern och så eller bara fixa koderna runtom (dvs. inte headern..)?



Kram

2010-02-04 @ 18:23:22
URL: http://musicophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0