Fredag ,,

Hejj :D Precis gjort lite varm choklad och plattat håret och så ska jag va med sara snat<3
Idag har jag varit i skolan,, och vi gick bara till 11.20 :D Skööööönt.
Och idag är det ju FREDAG älskar fredagar<33 Ikväll ska jag bara myysa :D och
kanske vara med nån kompis<33
Ska ladda över lite bilder från mobilen som sara tog på mej i skolan :) och har en liten video
(ganska trråkig) men den är iaf på wilma o sara som kollar på wilmas mobil <3
Förresten jag kan göra bilder till er på picknik, jag kan fortfarnadse göra allaa fgrejer där även
fast man måste vara medlem, så jag kan fixa grejjer till er :) Säg bara till.

Ska gå ut och fotta litee,, ses<3


Gammal bild:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0